poniedziałek, 8 sierpnia 2016

02/07/2k16| What's wrong?|

Wakacje-będę mieć multum wolnego czasu, zajmę się blogiem, jeszcze bardziej skupie sie na diecie i siłowni...jasne XD Dopiero dziś znalazłam wolną chwilę aby wrzucić kilka nieudanych zdjęć sprzed miesiąca :c Teraz dojdą mi jeszcze sprawy związane ze szkołą. Wybrałam Mundurowe LO. Jestem podekscytowana tą szkoła a jednocześnie się mega stresuje, bo to szkoła prywatna więc z wiadomych powodów :/ Tutaj moja ulubiona stylizacja, mogłabym w tym chodzić codziennie <3

 
















top-bershka
shorts-h&m
case-h&m

21 komentarzy:

  1. Cudownie wyglądasz! Powodzenia w nowej szkole!

    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz śliczne włosy. Moje ni to kręcone, ni to proste, nic z nimi zrobić nie można :(

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie same superstary haha ;D Śliczne zdjęcia!
    Be Beauty (klik) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja a ostatnie zdjęcie przesłodkie ;) Pięknie ;)

    Zapraszam do mnie ;) milosczycieszkola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja , wspaniałe zdjęcia.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja, świetna bluzeczka :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja faktycznie fajna. Masz piękne włosy. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcale nie są nieudane, super zdjęcia! Bluzeczka wyjątkowo przypadła mi do gustu :D Powodzenia w liceum!

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są te zdjęcia! Mega podoba mi się Twoja bluzeczka. A co do liceum - dasz radę!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To ostatnie zdjęcie jest mega, haha :D
    Powodzenia w szkole, trzymam kciuki i wiem, że będzie dobrze! :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia :D i jakie ty masz śliczne włosy *.*

    OdpowiedzUsuń