niedziela, 26 czerwca 2016

24/06/2k16 | BERSHKA | END OF SCHOOL |

Piątek był jednym z najlepszych dni w moim życiu, mianowicie skończyłam gimnazjum. Niedługo po zakończeniu pojechałam z koleżanką zawieźć dokumenty do szkół, niestety nie idziemy do tych samych ale to nic, więcej opowiadania :D Byłyśmy na zakupach po których od razu poszłyśmy na zdjęcia. Najpierw wbiłyśmy na dach galerii po czym wyczaiła nas ochrona i dostałyśmy mały opiernicz że teren prywatny i takie tam (w sumie nie wiedziałam), także musiałyśmy zmienić miejsce. Wybrałyśmy katedrę, zdjęcia robione w biegu ponieważ spieszyłyśmy się na pks #życiebezprawka.













skirt-bershka
shoes-deichmann


45 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja ! Gratuluję ukończenia gimnazjum i życzę powodzenia w liceum, ale narazie są wakacje i się nimi cieszmy :D pozdrawiam, typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna bluzka <3 A zdjęcia bardzo ładne ;) Gratuluję ukończenia szkoły! ;)
    Be Beauty (klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja
    Piękne zdjęcia
    Pozdrowienia
    Zapraszam do obserwowania.
    Odwdzięczam się
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja! Gratuluję ukończenia gimnazjum, powodzenia w liceum, ale przede wszystkim miłych wakacji! :)
    _________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzeczka cudo ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest niessamowita, już kupiłam drugą, granatową :D

      Usuń
  7. spódniczka mega <3 również skończyłam gimnazjum i nie ukrywam boję sie co będzie w liceum. mam nadzieje że to tylko tak wszytsko strasznie wygląda haha
    udanych wakacji!!
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja! Spódniczka jest świetna ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też w piątek kończyłam gimnazjum, ale papiery do szkoły zawoziłam w poniedziłek :D mam taką samą bluzeczkę<3 poza tym śliczna stylizacja, a twoje włosy są obłędne! obserwuję i liczę na uczciwy rewanż <3

    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie w mieście można bez problemu wchodzić na dach i nikt nigdy nie zwraca uwagi. Już miałam tam 'sesje' i bardzo mi się podoba :D Twoja stylizacja jest super!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh no ale Częstochowa to Częstochowa, niestety :/

      Usuń
  11. Stylizacja bardzo fajna :D
    A historia z dachem bardzo ciekawa :P Miałam podobną, ale nad jeziorem :P



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     

    OdpowiedzUsuń
  12. hahha. trochę mnie rozśmieszyłaś mnie tym teren prywatnym. W sumie ich wina jak nie wystawili żadneog znaku. :D
    a tak propo zdjęcia piękne, stylizacja też tylko chciałabym bardziej widxieć twoją twarz, wszędzie ją zasłaniasz. :)

    pozdrawiam xx

    in-the-black.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna sesja. Zdjęcia bardzo mi się podobają. Są dobrej jakości.
    Szkoda że ochrona was przegoniła.
    Miłych wakacji.
    Pozdrawiam.
    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna bluzka :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna stylizacja i świetne zdjęcia. Życzę udanych wakacji!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - http://magda-ola.blogspot.com/2016/05/what-will-they-think-about-me.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mogę oderwać oczu od twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna stylizacja, ale twarzy trochę więcej pokazuj :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    Aureleei

    OdpowiedzUsuń
  19. pamiętam jak ja kończyłam gimnazjum, teraz za nim tęsknię :D super stylizacja wyglądasz fantastycznie :) ta bluzeczka <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna stylizacja, w szczególności urzekła mnie koszulka ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wszystko razem wygląda, a bluzeczka to w szczególności mi się podoba! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna bluzka :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/06/summer-essentials-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń