środa, 8 czerwca 2016

DAILY FOOD | 6 JUNE 2016 |

Będąc na diecie (redukcyjnej) wcale nie trzeba jeść sałaty z groszkiem i popijać hektolitrami wody.  Na redukcji jestem od ok 3 tygodni, stosuję się do porad @majewskitrenuje i @michalkarmowski , uczestniczę też w CHALLENGEbyDEYNN i widzę przeogromny progres. Pomyślałam, że czasami będą pojawiać się tu posty typu 'daily food' czyli co jadłam w ciągu dnia. Ten jest z poniedziałku - był to dla mnie dość ciężki, zapracowany dzień w domu.



Chwilę po przebudzeniu się wypijam 1-2 szklanki wody, dopiero po jakimś czasie zjadam śniadanie :) Tutaj jadłam pyszny omlet z dynią polany smoothie z truskawek. Do tego dość mocna kawa i czystek z listkiem geranium :D

 Ponieważ obudziłam się po 12 na lunch zjadłam  zupę pomidorową z ryżem basmati.Była w domu na obiad więc żal nie  skorzystać :D


Na obiad wzięłam duszoną młodą kapustę z koperkiem, yummy *_*

Na podwieczorek zrobiłam sobie wafle ryżowe (moim zdaniem Kupiec ma najlepsze) z kremem z dyni z cynamonem. Poleciła mi kuzynka lecz mi nie posmakował, a nie chciałam wyrzucać więc położyłam na wierzch trochę dżemu malinowego niskosłodzonego.

A teraz czas na moją ''przedtreningówkę'  za którą służy mi bardzo mocna kawa(ja robie ok 4 łyżeczki na 100 ml wody) Fuj Fuj i lece kręcić cardio :D


A teraz moje 'nocne węgle'. Postanowiłam że przez tydzień będę jeść posiłek wysokowęglowodanowy na pół godziny przed snem, i już zauważam o wiele lepsze samopoczucie :D Mam tutaj płatki ryżowe (oczywiście na wodzie) i dodałam 'do smaku' troszkę jakiegoś suplementu mojego taty, czego żałuje, bo smak zabił  XD

Nie wiedziałam jak zabrać się za ten post, myślę że następnym razem wyjdzie mi on lepiej, ale mimo to mam nadzieję że się podobało :D Piszcie jaki jest wasz ulubiony healthy meal :*



53 komentarze:

  1. nie no wszystko wyglada pysznie! :D moje ulubione healthy meal ? hmm.. owoce z jogurtem i różnymi płatkami, nasionami chia, słonecznikiem itd.. :)! pozdrawiam ciepło:*

    claudiyye.blogspot.com i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrząc na zdjęcia aż zgłodniałam *.* Właśnie dzisiaj miałam pomidorówkę xd Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne jedzonko, a taki omlet sama muszę spróbować zrobić, naprawdę dobry pomysł na śniadanie! :)
    Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/2016/06/the-cat.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się taki post bardzo podoba :D no jest po prostu bardzo ciekawy :D I zdjęcia zachęcające :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny posta ;) aż mam ochotę na omleta ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj nie chciałoby mi się tyle robić rzeczy ;) Pizza, tosty, słodycze-zdecydowanie tak. Jestem szczupła, (przy 168 cm waże 43 kg) Więc bardziej muszę pomyśleć nad kondycją, bo kiepsko mi z tym idzie ;) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny: typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo :) super to wygląda,aż mam ochotę :D

    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż zrobiłam się głodna :O

    http://majaikarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Patrząc na to wszystko, ślinka sama kapie na klawiaturę ;D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, Paputeq 

     
     

    OdpowiedzUsuń
  10. Młodą kapustę z koperkiem to i ja z chęcią bym wszamała. Ale kawa z 4 łyżeczek? :O
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda to wszystko pysznie. Zjadłabym omlet z dynią.
    Zapraszam:
    mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam zupę pomidorową ;)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w sumie nigdy nie byłam na żadnej diecie, nie wiem czy bym
    sobie poradziła bo lubię jeść i jem bardzo dużo. W zasadzie na razie
    waga mi odpowiada, jak i moja kondycja jest dobra, na samopoczucie
    też nie narzekam, chodź wiem że kiedyś zmienię swoje nawyki żywieniowe :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam jeść ale staram sie jakos sobie radzic,waga mi odpowaiada gorzej z obwodami i zawartoscia tłuszczu w organizmie :/ Teraz miałam cheat'y życia (duzo imprez) oj musze sie oczyscic XD

      Usuń
  14. Ja za to uwielbiam placuszki owsiane i różnego rodzaju owsianki :D Omlet wygląda bardzo smakowicie! :)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedys owsianke jadlam na siłe jak nie mialam nic innego a teraz robie to z przyjemnoscia :)

      Usuń
  15. Ten omlet pysznie wygląda *.*

    Mój blog (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko wygląda baaardzo przepysznie! :D
    Masz bardzo fajnego bloga, OBSERWUJĘ
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwsze zdjecie wyglada najelpiej, az mam smaka na to :) !

    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko wygląda przepysznie! Ten omlet sama chętnie sobie zrobię :) Świetny blog, dodaje do obserwowanych! :)

    >FLAWLESS-BABY.BLOGSPOT.COM<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dodam przepis niedługo? :* Niech sie tylko te remonty skończą ehh x

      Usuń
  19. Ale narobiłam sobie smaka na niektóre z tych dań :> Super post!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne zdjęcia :)
    nijaka-jak-inni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super post! Zazdroszczę że masz tyle wytrwałości że dajesz rade tyle czasu na diecie, muszę wziąć z Ciebie przykład ;)

    Silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie zawsze daje rade :/ Ostatnio zawaliłam strasznie :/

      Usuń
  22. Zgłodniałam haha ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ile pyszności!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia w dalszej redukcji! :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. wszystko wygląda tak pysznie a w dodatku zdrowo ^^
    czekam na więcej takich postów więc obserwuję :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    http://lifebyyolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi się takie posty podobają! Fajny pomysł! Ktoś może się zainspirować :D Życzę powodzenia w dicie!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale pyszności nam tu pokazałaś, szkoda że nie można spróbować ich przez monitor :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/06/przygotowanie-do-lata-z-shein-i-kilka.html
    Bardzo mi zależy ;* Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo oryginalne menu :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Omleta nigdy nie robilam bo nie potrafie, nie wiem jak sie do niego zabrac zeby smaczznie wyszedł :< . Piona! tez jestem na redukcji :D
    SENSIBLEES

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystko wygląda przepysznie;) Świetny post!
    http://pelnapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Mmmm smacznie ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń