czwartek, 16 czerwca 2016

| MY PUMPKIN OMELETTE |

Nie spodziewałam się że tak ogromne zainteresowanie padnie na mój dyniowy omlet.Tak wiec po długich zastanowieniach postanowiłam podzielić się z Wami moim przepisem. Oczywiście można go urozmaicać, dodać inne przyprawy lub nawet nie dawać ich wcale, mąkę zamienić na dowolną (tutaj dałam mąkę ryżową i nie dodałam kakao). Nawet jeśli chcecie dynię można zamienić np na jabłko i też będzie smaczne, ja niestety nie mogę owoców ale truskawką jeszcze ulegam niestety :/ Podam wam dokładną gramaturę(moją) oraz kaloryczność, która wyliczam za pomocą aplikacji Fitatu.


Więc zaczynam od lekkiego utrzepania 3 białek (ok.90 g-44 kcal), nie ubije ich bo wpadły mi kawałki zółtek xx
 
Następnie dodaje 1 zółtko (ok. 16 g - 50 kcal)

, łyżeczka mąki żytniej(ok. 5 g - 17 kcal)
mieszamy :)
 
Później czubata łyżka kakao (ok. 8g - 24 kcal), trochę proszku do pieczenia i mieszam,

I przyprawy :D Ja mieszam kardamon, cynamon, imbir, pieprz cayenne, przyprawa do piernika i szarlotki, wedle uznania. Nie liczę.

Teraz kolej na płatki jaglane ( 10g-37 kcal)

 i rodzynki :D (ok 5g-15 kcal) 

Mieszam i zostawiam na chwilę aby wszystkie składniki się połączyły.

 Nadszedł czas na główny składnik - dynię. [65g(mrożona)-21 kcal]

(zdjęcia robiłam w pokoju XD lepsze światło haha :) )


 Teraz całość przelewam na patelnie, użyłam ceramicznej więc smażę bez tłuszczu. Jak mam smażę na tym.

Smażę pod przykryciem na 1 stronie ok 2 minuty, aż się zetnie. Następnie przewracam na drugą stronę i piekę jeszcze jakieś 30 sekund.

  
Trochę dziś go przypaliłam, ale to nic. Ale tak smutny omlet nie smakuje aż tak dobrze.Polecam różne syropy bezkaloryczne typu Walden Farms.


 Albo mus truskawkowy? :D Więc blenduję 100 g truskawek (ok. 28 kcal)

Polewamy, i listek mięty do ozdoby? Ja go zjadam xD

I coś do picia, dziś bez kawy. Zielona herbata na dobry dzień. Ja preferuję te z BigActive, moim zdaniem najlepsze.


Dziś z rana (tak, wstałam po 13) dostało mi się lodem od siostry. Redukcja redukcją ale przy takim upale pozwalam sobie na loda co 2-3 dni :D


Tak więc oto całe moje śniadanko :D Omlet (bez musu) w tej gramaturze ma 208 kcal, 17 g białka, 6 g tłuszczów i 20 g węglowodanów. 
 Mam nadzieje że post się spodobał i może wypróbujecie mój przepis :) A wy piszcie jakie są wasze ulubione omlety :*
 


 



41 komentarzy:

  1. Ja zawsze jem omlet orzechowy, ale Twój na pewno wypróbuję :D
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy o takim nie słyszałam, musi być mega *_*

      Usuń
  2. Dziękuje za przepis
    Na pewno wypróbuje
    Świetne zdjęcia
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh, to może dziwne ale rzadko jem omlety. Jak juz to z jajek, albo placki z jabłkami lub bez. Nie zbyt lubię dynię;) wole truskawki, jabłka, poziomki, borówki itp. Co do przepisu mysle ze sporo osób gustujących w dyni i bardziej wyrazistych smakach wypróbuje twoje przepis ;) fajnie i zrozumiale opisałaś wszystkie czynności;) pozdrawiam gorąco! typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam szczerze, że smakowicie to wygląda ^^ Będę musiała kiedyś takie coś zrobić ^^
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jadłam tradycyjny omlet, ale w połączeniu z dynią jeszcze nie próbowałam:) Chętnie poeksperymentuję w kuchni i zobaczę, jak wyjdzie. Przepis wydaje się być prosty, ale moje zdolności kucharskie są na niskim poziomie:)
    Zapraszam do komentowania i obserwowania
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno pyszny!:) Obs za obs? Daj znac u mnie

    KLLAUDUS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Pysznie wygląda! Aż się głodna zrobiłam :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Super. Kocham omlety, a twój przepis na pewno przetestuje

    Pierwszym prawem natury jest pragnienie własnego szczęścia - Jeremy Bentham

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio mam fioła na punkcie omletów! Twój wygląda wybornie :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam pojęcia dlaczego nigdy nie wychodzą mi omlety..eh, mam nadzieje, że tym razem jak będe próbowac zrobić z Twojego przepisu to mi wyjdzie taki sam jak tobie.. :D
    Mój blog
    pozdrawiam i zapraszam :*
    PS: odpowiadam na komentarze i obserwacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za klikanie i odwiedziny bloga, obserwuje, wiem jaka to motywacja i czekam na kolejne posty :*

      Usuń
  11. świetny ten omlecik! takiego z dynią jeszcze nie jadłam, ale uwielbiam omlety więc na pewno i taki zrobię :) ogólnie lubię potrawy z jajek :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam omlety, więc z chęcią wypróbuję !

    immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłego wieczoru :)


    Poklikasz w linki? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/06/sammydresscom-ii-sheincom.html

    OdpowiedzUsuń
  14. No, aż się głodna zrobiłam na widok takiej pychoty!
    https://diary-of-juuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak i omlet tak i mus muszą być smaczne.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. no wygląda rewelacyjnie! :) zjadłąbym! :)

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda tak przepysznie, aż się głodna zrobiłam!


    Zapraszam do siebie! ;) http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam pojęcia dlaczego, ale ja nie przepadam za omletami. Kiedyś próbowałam zrobić omleta, w miarę mi wyszedł, ale nie smakował mi haha!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś nie przepadałam, tak samo z owsianka :D

      Usuń
  19. Banan na ryjcu przez pół dnia :D <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie omlety wyglądają super, ale nie sądzę bym zjadła. Za dużo kombinowania, a ja wolę proste posiłki. ;p

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak kiedyś miałam, od niedawna kombinuje :D

      Usuń
  21. mm pycha ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Niezbyt przepadam za dynią... Ale wygląda tak pysznie, więc może warto spróbować?

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo ja też nie lubie dyni, fuj, ale w tym wydaniu jest sikalafą *_*

      Usuń
  23. Mniami, z chęcią bym zjadła! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń